SUDZIBAS UN PARSUDZIBAS
SŪDZĪBA PAR PIEGĀDI
Ja jūsu prece transportēšanas laikā ir bojāta vai neatbilst jūsu pasūtījumam (nepareiza vai trūkstoša prece), lūdzu, informējiet mūs pa e-pastu [email protected] 48 stundu laikā pēc piegādes
Sākumā saņemsiet Automātisko atbildētāju, lūdzu, atbildiet uz to, pārsūtot mums iepakojuma foto (ar redzamu etiķeti) un saņemtās preces, kur ir skaidri redzami bojājumi.
Mēs izskatīsim jūsu sūdzību prioritāri un no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
SŪDZĪBA PAR PRODUKTU VAI PAKALPOJUMU
Ja jūsu produkts nedarbojas pareizi, lūdzu, vispirms pārbaudiet produkta norādījumus, kas atrodami šajā saitē .
Ja esat ievērojis produkta norādījumus un problēma joprojām pastāv, sazinieties ar mums pa e-pastu [email protected].
Sākumā jūs saņemsit automātisko atbildētāju, lūdzu, atbildiet uz to, pārsūtot mums fotoattēlu vai video, kurā ir skaidri redzams, ka produkts nedarbojas (ierīce ir ieslēgta, tiek uzlādēta, pievienota …).
Ja nevarēsiet video pierādīt defektu, mēs varam lūgt jūs atgriezt preci, lai to pārbaudītu mūsu noliktavā. Piegādes izmaksas ir sūtītāja pusē, mēs nepieņemam izpirkuma sūtījumus.
STRĪDI
Ja jums ir sūdzība par mūsu produktu un pakalpojumu un nepiekrītat risinājumam vai ja mēs nevaram panākt risinājumu kopā, varat iesniegt savu sūdzību Strīdu komitejai, izmantojot Eiropas ODR platformu http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
POZITĪVI TIKS ATBILDĪTI TIKAI PIEPRASĪJUMI, KAS ATBILST VISIEM IEPRIEKŠ MINĒTAJIEM NOSACĪJUMIEM.
Vairāk par Vispārējiem noteikumiem un nosacījumiem un Sīkdatņu politiku varat lasīt saitēs lapas apakšā.